Gurbettt benim öylr oldu önce sol kasıkta ağrı, sonra şişlik, sonra sol bacak mosmor sağ bacak bembeyaz 🙈 başlarda çok ağrı yaptı şimdi alıştık birbirimize artık napalım yapcak bişey yok dedi doktorum seninde böyle olcak demek dedi😅 tek umudum dogumda sonra o morlukların geçmesi