Merhaba kizlar 😩😩 dün benim Kadin doktorunda randevum vardi baya da yol gittim 1 saat sürdü neyse yolda ben aşiri acikdim market den ekmek arasi balik aldim ton baligi serpme diyorlar sanirim neyse ne ben bunu yedim.
Bugün uyandim mi mide bulantisi kusmalar felan ilk bi hamilelige verdim tabi anlamadim ama yatakdan kalkamiyorum karnimda adet sancisi var. Habire kusma istegi. Bi de tuvalete gitme istegim var ishal gibi ama tam ishal degilim. Ben tüm gün hamilelikden saniyorkene şimdi kafama tak etti acaba zehirlendimmi ben diye düsündüm bu saatte hastaneye de gidemem. Şuan toparlandim daha iyiyim ama bebege birsey olabilirmi daha 10 haftaligiz cok da korktum simdi. Yarin sabah ev doktorumu ariyacagim hemen