Nzlykp hahay😂 ben öyle kalanlardan değilim neyse ki yoksa her yıl bi çocuk olurdu ben onu da sordum normal olsa da sonra baglatsam diye de Dr sezaryen yapıyoruz onda da aynı açıyoruz dedi iki defa canımı yaktirmak istemem bebek olunca gidimde baglatim diyemem ki o zaman da ben de