Kızlar merhaba 36+2 günlük gebegim yüksek tansiyondan yatisim yapildi acil sezeryan olabilirim sizlere sormak istediğim bu haftada dogum yapinca bebek küveze girermi 3 kilo bebek suanda dualarinzda bizede yer verim insallah evladimi hayırli sağlıkli bi şekilde kucağımıza aliriz 🙏