Ben sezaryen pek istemiyorum o bıçak yarası izi, acısı geçmeyecek gerçi böyle bir mucize için göz o izi belki görmez ama sonrakilerde sezeryan olması gerek sanırım. Normal doğumdan çok korkuyorum ama en temizi normal doğum deniliyor . İçindeki tüm pislik normal doğumda gidiyor diyorlar Rabbim kimseye uzun süreli sandı vermeden bir avazda doğurmayı nasip etsin sancıda zordur.