Belki yükseltmez çünkü bazı doktorlar 3 ten aşağısı normal diyor. Genelde ama 2 ve altı hamilelikte bebek için iyi. Sizin değerleriniz normal zaten sürekli değişir o , bazen 3 olur bazen 2 bazen 1.
Sürekli değişiyor her kan vermede :)
Doğum yaptım halen kullanıyorum ilacı mesela. Demir şurubu da içiyorum halen. :)