Aygl1996 canım içini ferah tut 15 gün önce 39 haftalık kız kardeşim de sezaryen doğum yaptı 5 saat bebeği yanına getirmediler solunumu duzensizdi. Sonrasında çok şükür hiç bir sıkıntı olmadı 😊 şuan maşallah sağlığı yerinde sende dert edip üzme kendini bebeğin emin ellerde canım