dereninannesi38 erken diye bir şey yok canım hatta ne kadar erken yaparsan senin için o kadar iyi olur hem hevesini almış olursun, hem de ağırlaşmadan aradan çıkarmış olursun. Ben şahsen geciktim çünkü 2 tane daha çocuğum var onlara yetişmeye çalışmaktan karnımdakinin işkerini anca yapmaya çalışıyorum