Merved21 Sundusbalkan canm aslında normal gidiyor ama ben hemşireyim ve oldum olası normal doğumdan korkarım o yüzden sezeryan istedim ilk doğumum bakalm nasl geçecek:)
Sundusbalkan Merved21 normal olursa sonuna kadar normale git ilk dogumum normal canım benim bwbek kucagina gelince hersey unutuluyor 🥰
Merved21 Sundusbalkan aslında herkes öyle diyo ama benim cesaretim hiç yokinsalah sezeryandan da pişman olmam bebislerimiz saglikli sihatli olsun da Rabbım hepimizin yardımcısı olsn kimsenin kucağını da boş bırakmasın insalah 🥰
Damlaaykoc Sundusbalkan normal gorunuyor bebek baya asaagiya inmis dedi bugun doktor nst de sancim cikinca persembe gunu gel alttan muayne edicem dedi acikliga bakicak ins acilmam vardir dua edin