Ecemyldrm merhaba Müjde hanımla ilgili bir sorum olacak ben doktorumdan memnunun ama kendisi sezeryan yanlısı yani mecburi durumda zaten olması gereken o ama çok sıcak bakmıyor galiba Müjde hanım vajinal doğum yanlısı diye duymuştum sizce nasıl acaba haftam da ilerledi ama bu hafta doktorumla konuşup belki orada doğum yaparım diye düşünmüştüm