Oglumda tansiyondan dolayi 24 yada 26 haftalik ken almislardi .insallah simdi bir sıkıntı olmazda olabildiğince geç alirlar.bu pandemi zamani saatlerce vaktimi hastaneye harcamak istemiyorum.oglumuda oraya elleme buraya dokunma yuzune gozune elleme falan filan derken cok zor oluyor