Bmom Elfravza aynıyız 🙈 son 7 den de az kaldı gelmezse Perşembe yatış vericek doktorum 3 cm açılmam var
Elfravza Bmom hayırlı zamanda gelsinler inşallah ya benim de bugündü kontrol doktor son bi hafta daha bekleriz gelmezse suni sancıyla doğumu başlatırız dedi ne açılma ne sancı hiç bişey yok şu anlık o kadar da hurma vs yiyorum ama yok baktı dışarsı sıkıntılı durduğum kâr diyo heralde 😄
Elfravza Bmom yatış vercek derken sezeryana mı alcak normal sancıyı mı bekletçk bna suniyle başlatçz doğumu dedi bi aksilik olmazsa tabi öyle deyince bi tırsmadım değil de 🙈😄
Mine32 Bmom acılmanı kendin nasıl hissediyoaun canm herhangi bişey yapıyomusun peki yeme içme gibi benimde son7
Bmom Saniss ben 29 dan beri pilates, yürüyüş, ahududu yaprağı çayı, hurma, squat, perine masaji ne biliyorsan yaptım
Saniss Dnz_yksr benim 60 ları buldu Bugün ama doktorun sancı kabul etmesi işin o grafiğin baya yukarlarda dalgalı tepeli olması lazmmıss
Elfravza Damlaaykoc sanırım her dr bir olmuyo bizimki hiç alttan muayne etmedi açılma var mı yok mu vs herşy yolunda diyo ultrasonda suyu rahim ağzı boyu bilmem ne gerekli olunca mı bakıyolar nasıl oluyo ki acaba
Mine32 Damlaaykoc banada Damlaaykoc bende 39.0 canm ama bni henuz alt muayne etmedi 2 inci dogumum acılmanı desteklicek bişeyler yapıyomusun
Elfravza Gamzeee89 bir aydan düşmüş artık zaman daralıyo heycan daha bi artıyo sağlıkla gelsin yavrunuz 😊
Elfravza Seymaay asıl gelince macera başlıcak 😄 anne rahmine düşünce annelik başlıyo dermiş büyükler gerçekten öyle kesesini görelim kalp atışı hadi cinsiyet belli oldu mu olmadı mı her dönemleri ayrı bi heyecan ayrı bi fedakarlık rabbim olmayanlara da yaşatsın hakeden herkese nasip etsin ☺️