Beril123 Bir süredir ara ara içim sıkılıyor ağlayacak gibi oluyorum sebepsiz yere . Hamilelikte bu durumu yaşayan var mı?
Lezginka Beril123 buradaki herkes yaşıyor bunu, ben de açmıştım bu tip bi post.. 😊 Ruhunuzu besleyin daha çok dua edin, hobi edinin kitap okuyun… Geçmiyor başka türlü..
Mdneee123 Beril123 özellikle kız çocuğuna gebe bayanlarda bu çok fazla yaşanır bende kizlarima hamile iken en ufak bir iclenmede yada durdugum yerde oturur ağlardım
Muratnannesi Beril123 bendede oluyor hemen dua okuyorum. La İlahe İlla Ente Sübhaneke İnni Küntü Minezzalimin. İçim ferahlıyor hemen
Nurssss Beril123 şuan oldugum durum uymaya çalısıyorum ama kafada bi ton soru nasıl olucak saglıkla doğacak mı ben nasıl olucam yiyorum kendimi biraz 29 haftalık olduk yaklaştıkça garip hissediyorum