Ben ayak ağrısını 41+4 gündür çekiyorum diğer hamileliklerimde hiç çekmedim ne ayak ağrısı nede ayak şişmesi ama bu çocuğumda çok ayak ve bacak ağrılarım oluyor ve sürekli en ufak bir yorulmamda şişiyor masaj yaptırıyorum sürekli bir süreliğine geçiyor ama sonra tekrar devam ediyor