Hicret_34 Kızlar doktorum pernatoloji bölümü için randevu almamı istedi . Kayıt açtırdı 182 sürekli aramama rağmen randevu bulamıyorum . Napcağımı şaşırdım. Bilgisi olan ya da bu soruna çözümü olan var mı acaba. ?
Bebekhemsiresi-1 Hicret_34 ben tam 15:58 civarı aradım 15:59 da operatörle konuştuk randevuların açılmadığını söyledi 1 dk telefonda bekledi benimle sağolsun, 16:00 olunca da açıldı ve randevuyu alabildim. Siz de öyle deneyin
Mgokkilicc Hicret_34 MHRS uygulamasını indir ordan al asla alamazsın aramakla çok zor saat tam 15:59 da gir 16:00 da randevu almak istediğin yerin bilgilerini doldurup onayla anca bulursun 🤗
06incimmm Hicret_34 bu bölüme randevu vermiyorlar direk giriş yatıracak muayene olsan doktora ben mhrsden randeuyla gelmek istiyorum diyece doktor randevu sistemini onaylıyor öylelikle alabilirsin yoksa alamazsın Ka kere bende dedim açmadı randevu sistemini onun için erkenden gidip giriş yatırıp muayene oluyorum hangi şehirdesiniz
Eminekaya58 Hicret_34 daha evvel benimde başıma geldi 182 deki görevliye kaçgün sonra randevu alabilirim diye sordum 15 günde 1 kez açıyomuşlar tarih verdi o gün saat 15.55 de arayıp aldım internetten çok zor alırsınız
BelisinAnnesi Eğer detaylı ultrason içinse neden doktorunuz radyoloji ye yönlendirmedi ki ? Hastanede içindeki sekreterlerden kolayca randevu alabiliyorsunuz
Hicret_34 Bebekhemsiresi-1 bugün aynen de öyle yaptım . Ama yok günlerdir arıyorum randevu açılmadı deyip duruyorlar . Napacağımı şaşırdım kaldım
lara07 Hicret_34 mhrsde bulamadım ben bir aydan fazla uğraştım bugün gidip doktora sorayım dedim nasıl olacak diye onlar hemen perinatolojiye yönlendirdi orasıda randevu verdi bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim kaç haftadır stres yaptım