hulya4627 ozg01 bebeğin gelişimine göre ve doktoruna bağlı cnm kimi 38 de alıyor kimi 39 da değişiyor
Sedef27 Asil_Egem çok zor bir hamilelik geçiriyorum gerçekten ilk hamilelgimde hiç bilmedim çok çabuk geçti ama bu hamilelik geçmiyor 😊😊
Asil_Egem Sedef27 yaaaa rabbim yardımcınız olsun ben çok şükür rahatım ama nedense geçmek bilmiyor zaman sanırım ilk ve heyecan dorukta o yüzden 🥰🥰🥰
Sedef27 Asil_Egem rabbim kucağına sağ salim almayı nasip etsin canım ne kadar zorluğu olsada çok güzel duygular 😊
Gamzeakd Asil_Egem geçmiyo anacım 😂😂 63 şu an hatta sezeryan olacağı için 50 falan ama geçmiyor yani bana geçemiyor 🙈🥰
Asil_Egem Gamzeakd valla geçmişe bakınca geçiyor gibi geleceğe bakınca geçmesi imkansız gibi şaştım kaldım😂😂😂😂
Asil_Egem Sedef27 çok teşekkür ederim amin inşallah rabbim hepimizi sağlıkla kavuştursun inşallah mutlaka öyledir daha görmeden böyleyse kucağımıza alınca kim bilir nasıl güzeldir🥰