kir_cicegi regl gecikmesi varsa ilk idrar olmasa da çıkıyor ben de senin gibi acaba dedim ama sabah öyle sıkışık uyandım ki test falan yapamadım tüh dedim geçtim. Gün içinde aklıma geldi ve gelir gelmez de sıkıştım dedim amaan çıkarsa çıkar. İlk normal testte çıktı hafif silik ama bildiğin çift çizgi ikna olmadım erken gebelik testi olanı denedim daha hassastır diyerek ve onda daha da kırmızıydı. Beta hcg 170 ile öğrendim tam regl günümde. Umarım siz de güzel haberlerle gelirsiniz 💕