Gulay2744 canım bende de oluyor ilk zamanlar normaldi ama 30.haftadan sonra miğdem yukarı çıkıp genzimi yakıyordu sürekli ne yersem doktoruma sordum reflü olmuşşun dedi hamilelikten kaynaklıymış gaviscon double action diye şurup verdi hamilelik içinde üretilmiş bence doktorunla görüşüp alabilirsin hemen kesiyo .süt falanda keser ama geri tekrar başlar gaviscon günde 4 kere iç demişti ben il zamanlar sabah akşam içiyorum sadece sonradan günde 1 e düşürdüm baya kesiyor