Benimde tam o hafta sol kasıktan bir ağrı girmişti ve yayılmıştı acile gitmiştim hatta hiçbişi çıkmamıştı aynı hafta doktor kontrolümde sol kasık tarafımda bebeğin neresi var die sormuştum meğerse bebeğin kafası oradaymış bebeğim o haftadan beri hep kafası aşağıda dönmüş hareket ettikçe ara ara oluyordu bende kasıklarda ağrı :)