Benim ilk haftalardan itibaren idrar yolu enfeksiyonu var. İlaç kullanıyorum geçiriyor fakat sonra gene tekrarlıyor. 4-5 defa acillik oldum kendi aracımız olmadığı için 3 kez gece ambulans ile gittik. Doktor erken doğum yapabilir o yüzden ağrın oldukça gel bir şekilde gece gündüz, müdahale edelim demisti. Şuan 35+2 olduk