Gull_94 bende sancılı olsam da yavaş yavaş bı yerden başlamak gerek deyip acının üstüne gidiyorum yoksa hepten hastalık hastası gibi kötü hissediyorum kendimi benimde ikinci doğum olacak ilkinde çok yürüdüm çok şükür iki saatte doğum gerçekleşmişti temennim bunun da normal yollardan gelmesi hergun çok düzenli olmasa da şimdiye kadar geldim artık 30. Hafta iki gündür bir saat yürüyorum Rabbim yardımcımız olsun sağ salim alalım evlatlarımızı elimize 🥰😍