depsizoo 😁 ben gibi örgü filan başla sonra yapamayıp yarım bırak 😂 2 tane hırka duruyor öyle akıbeti ne olur bilmiyorum, birini zaten çok büyük yapmışım anca 3 yaşında filan giyer kolları kaldı yapamıyorum aman diyorum acelesi yok daha 3 senem var rahat 😂😂😂😂