Dlrcem Kızlar şeker yüklemesini hangi haftalarda yaptırdınız? Ve ne kadar sürüyo? Hangi aşamalar var? Bugün 23 haftalık olduk doktor artık yapalım dedi. Yarın yüklemem var merak ediyorum.
Senaarass Cnm bn bu gun ypatim iyi cikti sonuc ilk once kan aldiridm sonra kamtinden 50 grmlik sekeri aldim kucuk su şişesini yariladim icne sekeri koydum ictim bi saat tutuk sonra ikinci kere kan verim 5 saat surud sonuclarin cikmasiyla beraber
Elifozkan Kızlar benim doktorum tokluk kan şekeri testi yaptırmamı istedi ilk önce saglık ocagında eğer değerlerim iyi cıkarsa şeler yüklemesine gerek yok dedi şuan 21 nci haftadayım