Imkanin varsa normal doğum fikrine kendinizi i alıştırn ve telkin ediniz. Sezeryan demek ameliyat demek ve ameliyat her türlü doğum sonrası sizi zorlar. Tercih yoksa ayrı bir durum ama tercih imkanı varsa doğal yollar her anlamda size fayda sağlar. Ben de ilk hamileligimdeyim ama normal doğuma çok telkin ediyorum kendimi inşallah sezeryan olmam. Kimseye muhtaç olmadan ayaklanmak istiyorum . 1 ay zorluk çekeceğime 1 gün çekerim diyorum . Nacizane