Besa Kızlar 20.haftada hareketlerini hissetmeye başladım ama hissetmeye başladıgım günden beri herkesin anlattığı bi hareketlenme değl 30.haftadayım muayenelerimde sıkıntı çıkmıyor sadece merak ediyorum böyle olan anne adayları varmı