Pinaralper Zehraaaaaaaaaaa gebelık ıhtımalı adetın başladığı güne kadar hergün vardır lütfen o ovulasyon donemlerıne vs takılı kalmayın
Sevoli secoz hayırlı olsun, sağlıcakla kavuşun 🙏 cok şaşırdım, adetinizden 14 gün öncesi hemen hemen yumurtlama gününüze denk gelmiyor muydu acaba regl bitiminden hemen sonra mı hamile kaldiniz?
Peri6606 Zehraaaaaaaaaaa her kadının her yumurtlama günü adetinden 14.gün diye bişey olmaz , kimileri adeti bittiği gün yumurtlar kimileri adetine 1 gün kala yumurtlar , herkesin vücut yapısı hormonları farklı olduğu için , 6-7 gün kalada olabilir yani ☺️
secoz Sevoli valla onu bende anlamadım ki adetim Şubat 18nde ben Şubat 4te test yaptım pozitifti 🙄 doktor geç döllenme olmuş olabilir demişti
Peri6606 Aysungzen bana herhangi bişey demedi erken döllenme veya geç döllenme diye ovülasyon testi ile gebelik olmuştu zaten şuan 21.haftamızdayız oğlumla ☺️❤️🤲🏻
Zehraaaaaaaaaaa Peri6606 adet olmam gerekiyordu 18 inde olmadım. Daha önce düşük yapmıştım o zaman ki gebelik belirtileriyle aynı olunca hamile olabilirim diye düşündüm :) ama az önce kanama gibi de değil de pembe ye yakın kırmızı bi kanama oldu cok ufak adete de benzemiyor bilemedim bekleyip göreceğim artık ☺️
Btl_0909 Zehraaaaaaaaaaa yaa bende de var o kanamadan çok az pembe renk akıntımda inşallah gebeliktir 🙏🙏