Merhaba arkadaşlar 39 haftama girmek üzereyim özelde kontrollerimi yaptırdım son anda maddi durumlardan dolayı devlet hastanesinde iyi bir doktora sezeryan olmaya karar verdim.sormak istediğim devlette spinal sezeryanda sonda falan takıyorlar mı acaba