Evliligin ilk senesini atlatip,bebek calismalarina baslariz diye dusunduk,sonra baslayinca hadi bu ay tutar ,bu ay olur derken stres olduk, ben tam bebek planini uzun bi sure dusunmucem,kendi rahatima bakicam nolursa,ne zaman olursa olsun diye kafami rahatlatinca hamile kaldim.bu kezde istememe moduna girmisken olusmus bi hamilelik oldu,10.hafta dahil acaba aldirmalimiyim sorusu,kendi icimde yasama, eşime soylesem aldirmaz hayatta,gizli gizli kurtaj yapan yerlerle gorusme,fiyat al,esin duysa bosar,avukati ara prosedurleri ogren basina ne gelir felan..bi yandan mide bulantisi ilaci icip sersem uyku halleri,halsizlik, bildiginiz bunalimdi hergun aglayip,hergunu esime de zindan ettim,bi yandan aldirirsam belli de etmemem lazim,pandemide surekli dipdibeyiz,yemek kokularindan igrenmekten surekli disardan soylemeye calisiyorum basit kokusuz seyler yapmaya calisiyorum,temizlik fln hak getire..nolduda bu kdr bebekten nefret etmistim,zaten evlilik agirmi gelmisti,rahat bi yasamdan sonra sorumluluklar biriktikce kendimden ödün verecek olmakmi rahatsiz ediyodu,oldu biseyler icimde işte,1 seans terapi aldim sacma geldi,habire soru soruyor,sonraki seanstada sorucak,nereye kdr ben cevap ariyorum,oysa cozum bulmama yardim edemiyo,dinleyip geciyo..sonra tabi arkadaslarimin ikna ve destegiyle aldirmamaya karar verdim…eşime soyledigimde 10 haftalikti cok mutlu oldu,onceleri ona bunu borclu hissettigimi,bebek ustunde hakki oldugunu dusundum,iyi ki de bunu ona yapmamistim,agir bi depresyon gibiydi,hayat anlamsiz gelmeye basladi, gozunde buyuyen sorumluluklar,acaba vaktimiydi,benden anne olurmuydu,evliligim.bile daha yeni oturmusken bebek icin dogru vakitmiydi.sanki 10 hafta 10 yil gibiyd…derken zamanla gercekten cevren seni havaya sokuyor, 3 ay sonrasinda hamileligin balayi basliyor,o zaman gercekten sende mutlu olmaya basliyosun.22 haftaligiz simdi, sabah aksam aklim onda,bisey olcak diye odum kopuyo 🥰 kendinize zaman verin