kizannesi_1004 Beeen ✋🏻 doğum kontrol hapı kullanıyordum 😂
bi kaç gün saatini aksatmışım bi gece önce doğum kontrol hapı aldım sabahına inanılmaz bi kasık yanması ile uyandım 🥲
ilk defa böyle bir şey olduğunu hissettim normal değil deyip gidip gebelik testi aldım pozitifti, 2. Pozitif, 3. Pozitif derken kanda pozitif çıktı 😂😂
Ben istiyordum ama evleneli 6 ay oldu diye acele etmiyordum. Eşim hiç istemiyordu bi kaç sene geçsin diyodu şimdi benden hevesli 🥳 12+5′ten selamlar