Busra1818 Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim ve 2 gündür şiddetli bir şekilde bel ağrım var sizlerde yaşadınızmı ilk hamileliğim
Kardelenn24 Vallaha bende 7+0 haftalığım. 5 haftalıktan beri belim ve kasıklarım çok ağrıyor. Beni korkutmuyor değil ama herkes normal olduğunu söylüyor. Sanırım bel ağrısına alışmamız gerekecek
Busra1818 Kardelenn24 herkes banada normal diyor kasık ağrılarım 8 hafta bitti şuan bel ağrım başladı