Gamzeyup Hanımlar 17+1 gebeyim bugün 1. Doz tetanoz aşısı oldum sol kolum çok kötü ağrıyor buz kompreksi yapıyorum faydası yok varmı öneriniz 😔
kubraytekinayan Gamzeyup erken olmuşsun canım 22. Haftamda oldum 2. Günüm bugün benimde çok ağrıyo buz koyuyorum sanki daha çok ağrıyo gibi me geliyo dayanmaya çalışıyorum şimdilik
Celiklibusee Gamzeyup benim de ilk doz iki gün ağrımıştı🙏🏻 Soğuk biraz iyi gelmişti sızlamasına. Ben de sizin gibi yapmıstım baska bi çözüm bilmiyorum. Ama benim 2.dozda hiç öyle olmadı muhtemelen sizin de olmayacak💐biraz moral olur en azından💐
Gamzeyup depsizoo bu ilk dozu 1 ay sonrada 2. Doz olucam 18. Haftaya girerken yapılıyomş sağlık ocağı arayp çağırdı
MercimekveAnnesi16 depsizoo niye benim doktorum da riskimiz yok yaptırabilirsin dedi 17+1 de beni de çağırıyorlar
Beril123 Gamzeyup bende 17. Hafta da oldum 3 4 gün çok kötü agrım oldu üstüne yatamadım hatta kolumu kullanamadım 😂 parol içebilirsin demişti hemşire , bi kaç gün sonra geçiyor yavaş yavaş 🤷🏻♀️
Didem11- Selam ben ilk dozu 20 . Haftada oldum ikinci dozu da 24 . Haftada gel dediler. Sizin de öyle mi oldu. Daha ikinci dozu olmadım henüz. Haftaya olacağım ..Benim ilk dozda iki gün ağrıdi sonra geçti buz koymustum biraz.
Nesliihan Gamzeyup korkmayın kötü bişey yok bünyesine göre kimisinde hiç ağrı olmuyor bende 1 hafta boyunca cok ağrı oldu 1 hafta sonradan bitti gitti ,
Asyaa02 Gamzeyup geçmiş olsun. benim de sün geceden beri aşırı ağrıyor. Parol içtim inşallah faydası olur