Ogrtmenhnm Hamile kalmadan önce diyordum sezeryan diye.Şimdi 28 haftalığız doktorumla sezeryan olmasına karar verdik.Çünkü ben yapamam normal dedim.Doktorumda bu annenin vereceği bir karar hangisinde kendini iyi hissedeceksen öyle yaparız dedi.🥰Bazıları normal doğumda sadece o an çekiyorsun diyor ama yanlış.Saatlerce çeken var,dikişi olup aylarca oturamayan var bunu normal yapanlar söylüyor.Herkesinki aynı değil.Sezeryanda hissetmiyorsun rahat oluyor sonrası ayağa kalkarken çektiğin ağrı bir normal doğum esnasında çektiğin kadar değildir.Buna eminim.Normali yapanın sezeryana zor bakması bana komik geliyor.İlk gün yürümüşsün ha 2 günde toplamışsın.Hangisinde iyi hissedeceksen o şekil yap.Çevredekiler anca konuşur.