berna0818 Merhaba kızlar 32 haftalık hamileyim pazartesi kontrolüm vardı doktorum bi nst bakalım dedi ben hissetmiyordum ama nst de sancı çıktı. Doktorum da bi akşam yatıralım seni kontrol altında tutalım dedi. Tedbir amaçlı ciğer geliştirici iğne yaptılar iki doz, serum taktılar progestan ve adalat kullandım ve kullanmaya devam ediyorum. Hastanedeyken ve çıkarken nst sonuçlarım düzelmişti ağrı çıkmıyordu. İster istemez tedirgin oldum. Bir hafta sonra kontrole gideceğim tekrar nst çekilecek. Aranızda bu haftalarda böyle bi durum Yaşayan var mı biraz evham da yapıyor olabilirim ama tedirgin oldum sizlere danışmak istedim 🙂
OktayEsenglBa berna0818 sancı dediğin bebek kendini kasınca mi çıktı cunki bende oldu bebeğin bir yere toplanması sancıymış bende hiç anlamadım
eyluldevran berna0818 butun anlattiklarini 30.haftamda yasamistim evdede surekli yatmaya calistim progestana devam etmistim nitekim 35.haftamda yine sancim cikti acilmamda olmustu ama gram bisey hissetmedim ve 35 de dogum yaptim
Didtas berna0818 bende 32. Haftamda sancım var diye gittim bebek rahim ağzını inceltmişti aynı şekilde bi gece yattım serum iğne ilaçlar şimdi 34.haftadayım evde yatmaya devam ediyorum
berna0818 OktayEsenglBa bebek toplanmamıştı sanki yani herhangi bi şey yoktu o an bende çok şaşırmıştım nst de sancı deyince
berna0818 eyluldevran o haftada bebeğiniz nasıldı sağlıklı mıydı yani sorun oldu mu sonrasında ya da o an
eyluldevran Solunum yetmezligi vardi 1 hafta kuvozde kaldi ve doktorum 30 haftamda ne olur ne olmaz erken dogum olursa diye ciger gelistirici igne yapmisti iki doz ona ragmen kaldi kuvozde iyiki o igneyi yapmisiz dedi