Merhaba arkadaşlar,
Benim 6. Hafta ile 10. Hafta arasında kırmızı kahverengi kanamalarım olmuştu. Sonra kesildi. Daha dün doktorla randevum vardı ve her şey yolunda görünüyordu. Ancak bugün çok az bi kırmızı-kahverengi renginde iç çamaşırımda lekelenme gördüm. Açıkçası korktum. Yaşayanlarınız oldu mu acaba bu durumu?