Devlete asla gitmem. En azından İstanbuldaki devlet hastanelerinin iyi olduğunu düşünmüyorum. Maşallah yan yana kıyım yapıyorlar. Görümceme devlette doğum yaltı oradan biliyorum.
Ben özele gittim. Hala da özele devam. Doğumda Allah nasip ederse özelde olacak. Doktorumdan da çok memnunum. Normal doğum olacak aksilik çıkmazsa. Doktorum hiç sezeryan demedi.