Habibekeser neden diye sormadan ben söylim 29 Kasım 2019 günü devlet hastanesinde randevum vardi gittik fakat bende gebelik şekeride tansiyonuda vardi. Neyse. Nasılsın ye girdim tansiyon falan ölçüldü yüksek çıktı tansiyonum doktorun bana dediği tansiyonun yüksek iki hafta daha sabret zaten çocuk dönmez sezaryen alırız iki hafta sonra dedi bu arada tansiyonum büyük 19 küçük 13 falandı. Neyse çıktım eşime anlattım eşimin içi rahat etmedi özel deki doktorda baksın bugün gidelim dedi yok falan dedim zorla götürdü ama iyiki gitmişim. Gebelik zehirlenmesi geçiriyorum (preklemsi) tam 5 saat doktor beni dinlendirdi tansiyonumun düşmesini bekledi yok inadına cikiyo ilac verdikleri halde cikiyo. Neyse 7 saat sonra falan doktor esimide almış geldiler dogumhaneye bu arada 7 saat dinlenim tansiyonum düşsun diye yatıyorum dogumhanede. Neyse doktorumla eşim geldi. Doktorum demesin mi acil sezeryan olman lazım ben şimdi sizi gönderirsem annede ölebilir bebekte. Biz korktuk kendimizi doktorumuz bıraktık. Cok şükür 1,5 sene geçti 1,5 yaşında kızım var belkide o gün o hastaneye gitmeyip bekleseydim buhun ya ben yoktum yada kizim. Şimdi ikinciye hamileyim. Devlete de gidiyorum fakat gene özelde ki doktorum bi başka. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Hakkınızı helal edin.