Kızlar ayaklarım ve parmaklarım şişiyor fakat kısa süreliğine tektaşımı parmağıma taktım sonra çıkmayınca daha sonra çıkarırım deyip unuttum iki gündür parmağımda ve çıkmıyor baya zorladım ama tam eklem yerine gelmeden kalıyor ve parmağım kıpkırmızı oluyor çok acıyor krem de sürüp denedim mümkünatı yok öneriniz var mı ? 😖