Mihrininannesi ciğer geliştirici iyi bişey yaptırın derim, belki diğer hastane sonraki randevuda önerecekti. aynı şekilde bende üniversite hastanesine gidiyordum bayram haftası kapalı olunca özeldeki eski doktoruma gittim o verdi bana da 2 doz iğne. Sonra tekrar üniversite hastanesine gittiğimde iyiki yaptırmışsın haftaya biz verecektik zaten dediler. Üstünden bir hafta geçti ve Perşembe Doğumum olucak, bebeğim haftasına göre küçük gelişim geriliği var, biraz erken doğacağı için ciğer geliştirici iyi oldu yani. Yan etki olarakta hareketlerinde ciddi azalma oldu korktum acile gittim nst bağlandı ama hareketliymiş sadece eskiye göre daha narin hareket ediyomuş ben hissedememişim. Bi doktoru dinlemiştim YouTube’da o da ciğer geliştiricinin en yaygın yan etkisi hareketlerde azalma diyordu. Eğer erken Doğum riskiniz varsa mutlaka yaptırın 🤗