Dünden beri sırtımdan başlayan boynumdan başıma yayılan bi ağrım var. Ne yaptıysam geçiremedim. Eşim masaj yaptı ama yok. Gözlerimi açamıyorum, ağlıyorum ağrıdan. Evde de aadece majezik var. 1 tane içsem bişey olur mu? Bu arada 13+2 haftalık hamileyim