Yanlıs anlamayın öncelkle sizi tedirgin etmek için yazmıyorm Allah saglıkla kucagınıza almayı nasio eder inşallah ama arkadaslarn cogu nrmal nedn riskli dems doktor diyor ama 1000 üzeri olduğu zaman risk yok 250 altı olduğu zaman yüksek riskli 250 1000 arası oldupu zaman riskli gruba giriyormus bnmde 726 cıktı kombine risk perinatolojiye görndm ultrason gayet normal herşey yolunda ama zaten down sendromlu doğan bebeklerin cogunda hç bi bulgu olmuyor demsti bana doktorm bnde kesn tanı konusması amacyla amniyosentez yaptrdm cok şükr 20 gün oldu herhangi bir problem yasamadk sonuçlarımızı dha alamadk ama