Akoalalover YouTube da bi videoda denk heldim kendim için tüy çıkmaması yada azalıp incelmesi için bi öneri videosu izliyodum. Orda karınca yağınfan bahsediliyo. Yırumlarda biri ben küçükken sürmüşler çok minnettarım onlara diyo . Acaba bi zararı var mıdır?
Ebrumihrimah Akoalalover bende duydum hatta eczabakım sayfası var Instagram da bilimsel olarak kanıtlanmış birşey yok diye yazmış yazısını oku istersen Birde bebeğin cildi çok hassas olur Allah korusun kas yapalım derken göz çıkarmayalim
Mimhb Akoalalover anneanneme ve anneme sürmüşler onlarda hiç kıl tüğ yok. Ama annem bana sürmemiş bende var hep der keşke sana sürseymişim diye.
Mom726272 Akoalalover ay ben onu oğlum doğunca kullanmayı düşünüyodum 3 yaşına girecek daha yeni aklıma geldi sizin post sayesinde 😅😅😅 bu saatten sonra faydası olur mu acaba
Miskokulum35 Ebrumihrimah aynen bende bir çok şey okudum net bişey yokmuş. Hem ne gerek var ki bebeğe çok sakıncalı
Akoalalover Miskokulum35 aynen bende tedirgin oldum yenidoğana değilde 2 -3 yaşındayken yapılabilir belki ama heralde
Ebrumihrimah Miskokulum35 kesinlikle hatta denerken hassas bölgelerinize sürmeyin demişler bebeğin her yeri hassas kıyamam onu sürmeye
semdem1 Akoalalover kimseye danışmadım, tüyleri azalttığını biliyordum yeni doğduğunda her yıkamada sürdüm 11 aylık oldu ara ara sürüyorum bir sorun olmadı
Akoalalover idiloska ben yaru yarıya jalfım bide düzenli sürmek gerekiyomuş bi iki kereyle bitmiyo ki 😁