33 haftalık hamileyim. Doktor, bebeğimin boynunda iki kat kordon olduğunu söyledi. Bebek hareketlerine dikkat et, 36 haftalıkken yüksek ihtimal sezeryanla alırız dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Çok tedirginim. Doğum sonrası küvez gerekir mi acaba? Çok korkuyorum