[silindi] Merhaba güzel anneler 🌿☺️ Ağrılarınız varmııı, nasıl geçiyor, keseyi gördünüz mü, kalp atışını duydunuzmu , kese ve kalp atışı kaçınca haftada olur🥰
Aslhn12 [silindi] 5+3 keseyi gördüm 7 haftalıkken hem kalp atışını hem bebeği gördüm. Kişiden kişiye değişir canım herkesin farklıdır döllenmeyle alakalı. Hafif kasık bel ağrılarım var keşke o kadarolsa mide bulantısı kusma ve iştahsızlık var bunlar en beteri..
Adaa8905 [silindi] ben 5 haftalıkken keseyi gördüm kan pıhtılaşması çıktı oskapar iğne başladım şuan 6+5 2 gün sonra kalp atışı için gidecem göğüslerim çok fazla.sisti hafif bulantı oluyor ara ara
Mii [silindi] bende 4.haftada gittim doktora keseyi görmüştük şuan 5+5 im mide bulantım olmuyor iştahım açık 3 kilo aldım şimdiden ama sağlıksız şeyler yemiyorum dikkat ettiğim halde böyle bugünde 2-3 damla kahverengi leke geldi yarın doktora gideceğim
Aslinur Ben 5+3 üm keseyi gördük bugün 3 hafta bıyunca sürekli gidicem 7.haftada bebegi görürüz dedi dr um kalp atısı belki 7 belki 8 diye düşünüyorum 😊
Esra3809 Aslinur aşırı ultrason bebeğe zararlı biliyorsunuz değil mi ses dalgası sonuçta mercimek kadar Bi canlıya sürekli ses dalgası verdiğinizi düşünün yanlış anlamayın sakın beni yine de siz bilirsiniz
Adaa8905 [silindi] Ozel kliniğinde kan aldı hemogram testi yaptı kan pihtilasman var dedi oskapar 6000 başladık bide coraspirin verdi
Dryadeniz 6+3 uz suan 6+2 de kese bebek ve kalp atisini duyduk hafif bulantim var bas agrim var malesef
BernaKD Bende bugün gittim 6 haftalık tam kese var bebeği görür gibi olduk çok küçük daha kalp atışını maalesef duyamadım 😏
Aslinur Esra3809 haklısınız 2 kaybim olunca dr um daha fazla önlem aliyor kendisinin önerisi zaten cok zararli olsa zaten kendisi önermezdi
missisippi Herkese merhaba.32 yaşındayım 2.tüp bebek denememizde hamile olduğumu öğrendim.İlk bebeğimiz olacak.6 hafta+6.gündeyim bugün muayene oldum henüz kalp atışı duyamadık. Doktorum gebelik kesesinde sıkıntı olabileceğini söyledi kesenin eni 1.32 cm boyu ise 0.45 cm.Eni önceki muayeneye göre büyümüş yani normal ancak boyunun olması gerekenden daha düşük değerde olduğunu söyledi.Ayrıca gebelik kesesi normalde yuvarlak olması gerekiyormuş benim şu an yassı şekilde.10 gün sonra tekrar kontrolüm var ancak içim rahat değil.Şu an progestan, lutinus,corasprin folik asit ve proluton depot kullanıyorum.Benim durumumda olan var mı ? İyi bir şeyler duymaya ihtiyacım var lütfen