Babyjo en başından beri farklı doktorlara da gidiyorum. Doğum şekli konusunda hiç problem yok. Doktor normal olmaz dedi diye dert etmedim, olursa olur deneriz olmazsa en iyisi neyse o olsun.
21.haftamdan itibaren su fazlalığı var, bu zamana kadar bebeğe etki eden bir durum yok bebek haftasıyla uyumlu dedi diğer doktorlarım. Şimdiki doktorum çok iyi alanında başarılı, bir anda böyle çok büyük demesine şaşırdım. Belki tarzı biraz farklıdır, en kötü ihtimali de düşünerek hareket ediyordur. Burada genelde benzer kilolar okudum, benimki fazla olsa bile anormal bir fark yok bence. En fazla 1 hafta öndedir. Artık takip edeceğiz bakalım