anti_mateist65 Merhaba kızlar. Bebeğime 11. haftadan bu yana doktor erkek bebek dedi. 16.haftadayız bu hafta kız dedi kafam karıştı hepten. Var mı cinsiyeti sonradan değişenler?
Ilkayy anti_mateist65 11 haftalarda çok erken olduğu icin yanılma payı var canım basen detaylı ulturosona kadar bile yanlış çıkan cinsiyetler var ☺️
Milenka anti_mateist65 cinsiyet oluşumu 16 haftada tamamlanıyor doktorlar erken söylüyorsa tahminde bulunuyorlar
Adige60 anti_mateist65 21. Hafta detaylı da değişti canım o zamana kadar erkek dendi detaylı da kız olduğu kesinleşti
Dilara0638 anti_mateist65 hadi ya cidden mi bizde 12.haftada öğrendik 13 tede erkek dedi pipisi var dedi bende şüphe ettim şimdi değişiyormu böyle 🤔 detaylı ultrasona kadar alış veriş yapmayacaktım çok doğru bi karar demekki🤷♀️😀
anti_mateist65 Ilkayy ama pipisini gördüğünü söyledi. 14.haftamda da aynı şeyi söyledi. Bu kadar değişken bişey mi
anti_mateist65 Adige60 yaa çok farklı. Bende kendimi erkek diye hazırladım adını bile koymuştum çocuğumun. Siz ne hissettiniz öğrenince
Mutluluknedirkii Adige60 ay inşallah bana da 13.hafta da erkek dedi pipisini gördüm dedi inşallah yanılmıştır kızım olur🙏
anti_mateist65 Dilara0638 bizde de öyle oldu. Kafam karışık. Çok alıştırmıştım kendimi erkeğe birden kız dedi biz şok olduk eşimle
Milenka anti_mateist65 detaylı ultroson yaptıracaksanız eğer orada net belli oluyor genelde. Ben 16 haftada tam devlete gitmiştim belli değil demişti. sonra 19 haftada özelde kendi doktoruma gittim kız dedi. 22 demiydu 23 demiydu detaylı ultroson da devlette yine kız dedi 💞
Dilara0638 anti_mateist65 bizde ilk başlarda çok kız istiyorduk erkek diyince şok olmuştuk şimdi erkeğe alıştık bide kız derse asıl şok o zaman olur heralde 😀
anti_mateist65 Dilara0638 bizde baştan beri kız ismi düşündük. Erkek deyince bi afalladık. Şimdi de kız dedi benim devreler yandı 😂
Dilara0638 anti_mateist65 ayy aynısını yaşamaktam korktum şuan cidden sizede çok zor olmuştur eşinle Allah sabır versin 😀😀😀
anti_mateist65 Dilara0638 eşim başka bi doktora gidelim diyor. Kafayı yedi adam oğlan mı kız mı diye ben biraz daha rahatım ona göre 😂
Milenka anti_mateist65 yani gideceksenizde biraz daha bekleyin kesin ve net olması için biraz daha büyüsün. Ben hiç merak etmiyordum mesela :)) O yüzden hiç acele etmedim
anti_mateist65 Milenka aslında başta bende o kadar merak etmiyordum. Ama işte bi öyle bi böyle olunca kafam karıştı