Ayanbsra Yok korkmayın lütfen sakin 🌺 o bebeğin çene kaslarinin çok iyi durumda.oldugunu emerkende zorlanmayacaginin belirtisiymis doktorum öyle söyledi . Ama sizin bebek adına rahatlamanız için doktorunuza gidin . Çünkü burdan aldığınız cevaplarda sizi bu soru işareti varken rahatlatmaz annesi 🤗😍😍 eğer doktorunuzun numarası varsa arayın 🥰😌