MehmetEzgiKelek 8-9 tane çıtçıtlı zıbın aldım bir tanesi uzun bir tanesi yarım kollu, onun dışında alt üst ama ayaksız takımlar aldım çabuk büyüyor dedikleri için, çorap aldım 12 tane filan 15 tane civarı ağız mendili aldım 1 tane nohut battaniye 1 tane müslin battaniye aldım 1 tane de anneannesi ördü :) 1 de penye battaniyemiz var :) hırka ve yeleklerin sayısını bilmiyorum annem her gördüğü modeli örüyor 🤦🏻♀️😄 üç tane filan tulum aldım :) diğer aldıklarımda yakalık şapka ve eldiveni olduğu için ekstra almadım ama ihtiyaç duyarsam 1-2 alırım heralde 🤷🏻♀️ Hımmm başkaaa 🤔 2 tane 5 li hastane çıkışı aldım 10 lu almayacağım. Bebek arabası puset ve port bebe aldım 😊 puset örtüsü emzirme önlüğü emzirme minderi puset minderi ve puset kılıfı ile nevresim takımını renklievim_beysehir sayfasından imdatlarımdan aldım çok memnunum fiyatı da çok uygun 💃🏼 Diğer kıyafetleri de 03-6-9 ay olarak aldım enucuzbebekmarket ve minicity den Temin ettim onlarda piyasanın çok altında satış yapıyorlar bu üç siteye bakmanı şiddetle tavsiye ederim:) renkli evim beysehir de lohusa terlik tacı vs de yapıyorlar ordan da bir çok ihtiyacını karşılanabilirsin 😊