-PembePapatyam- tinymom [url=https://resimyukle.xyz/i/3MPMLT][img]https://i.resimyukle.xyz/3MPMLT.jpg[/img][/url]
-PembePapatyam- huma2018 ne güzel canım bizimki bu şekil kalmış doktor uğraştıkça ayaklarını burnuna sokuyo kapanıyo 😂😂😂
huma2018 -PembePapatyam- Hahaha 😂😂 ben gitmeden çikolata vişne suyu içtim çocuk icerde maç yapıyor du her şeyini açtı zaten beni yormadi hiç😂😂😂
-PembePapatyam- Elayldzn [url=https://resmim.net/wb9dwa/][img]https://i.resmim.net/i/SAVE_20210518_221113.jpg[/img][/url]
gulin-35 -PembePapatyam- galıba oyle olcaklar doktora dedım dogdugunda tutmaya korkuyoruz bınyerıne bısey olmasın dıye onların yaptıgı hareketlere bak 😀😀esneklıklerı cok ıyıdır dedı
-PembePapatyam- gulin-35 zaten bende görünce korktum bişey olacak diye doktor gülünce falan dedim demekki normal 😂