Hazella ben havasını çıkarıp yapıyorum iğneyi. 4000 lik kullanıyorum ama zaten içinde bir miktar fazla oluyor. Bir kaç damla aktığı oluyor. Sorun yaratacağını düşünmüyorum 31. Haftadayım zıpır zıpır minnoş içerde. Olsijeni yeterli geldiğinde daha harekerli olurmuş bebişler o yüzden hiç endişe etmedim