22Ege00 Selam kızlar bizim bugun kontrolumüz vardı 1728 gr olduk doktor 31+6 görünüyo dedi ama son adet tarihine göre 30+1😊 sizler nasılsınız
minikserce00 Gonciii Maşallah size nasıl beslendınız oneri yaparmısınız 34 de o kadardi daha 36 ya gircegiz
Nehirimmm06 Hafissee 28+5 de gittim 1278 dedi Burda bakıyorum en düşük benim gibi görüyorum 30 da bizim de belki 1400 olacak ama internette normal gözüküyor
Gonciii minikserce00 teşekkür ederiz size de maşallah 🤗sabahları 1 yumurta peynir mutlaka tüketiyorum öğlen meyve yada akşam bir de yatmadan her zaman olmasa bile 1 bardak süt içiyorum içine 2 kaşık pekmezle 2 3 günde bir yoğurt yemeye çalışıyorum aslında extra bişey yapmıyorum yapıyla da alakalı olabilir 😊
Egeymen 22Ege00 bizim de bugün kontrolümüz vardı tam 30+0, kilosu 1750 gram boyu 42 cm olmuş doktor gayet iyi dedi ama her bebek farklıdır elbette o yüzden doktor Bi sıkıntı görmediği müddetçe az veya çok farketmez 🤭☺️
Meddd Nehirimmm06 ben bugun 29+2 de gittim 1.250 dedi gayet normal ne cok nede az dedi yani sizinki gayet normal merak etmeyin
Nehirimmm06 Meddd inşallah canım suyu da biraz az dedi doktor bugün renkli doopler çekilecek inşallah düzelmiştir